Welkom op mijn blog

Ik ben Sandra, geboren in 1972 en moeder van Max (2003) verstandelijk gehandicapt en autistisch en Lieke (2005) ondeugend en lief, getrouwd met manlief Cristian sinds 2000. Mijn hobbies zijn kleding maken, quilten, taarten maken, koken, tuinieren en lezen, genoeg dus om daarover af en toe eens iets te vertellen
Ik vind het leuk dat je langskomt en zou het ook leuk vinden als je af en toe een berichtje achterlaat
.

maandag 7 april 2014

Vriendschap

Vorige week vrijdag was ik met 2 vriendinnen een ochtendje in de relax-stand. Er zit wel een verhaal aan vast. Ellen, vriendin links op de foto ken ik net zo lang als Max oud is. Zij was toen nog net zwanger van haar oudste, die anderhalve week later werd geboren. Via mijn zus hebben we elkaar leren kennen en waarschijnlijk doordat we bijna tegelijkertijd moeder zijn geworden hadden we meteen een klik, die alleen maar meer werd uitgebreid om het zo maar te zeggen. 
Toen Ellen zwanger was van haar jongste leerde ze Monique, vriendin rechts op de foto, kennen bij de zwangerschapsyoga en ook die hadden meteen een klik alleen zijn ze elkaar uit het oog verloren. 
Monique heb ik leren kennen op de sportschool, waar ik als vrijwilligster achter de bar sta. Eens per jaar worden alle vrijwilligers uit eten genomen en zodoende raakten we aan de praat. Ook wij hadden een klik. Na een tijdje gingen we wat vaker met elkaar om en toen besloten we om zo af en toe samen te wandelen. Zeker in de tijd dat Ellen bezig was om te vechten tegen borstkanker heb ik heel veel steun aan Monique gehad. Daarvoor hadden we in één van onze wandelingen al geconstateerd dat we allebei Ellen kende, bizar gewoon. En nu was het tijd om eens met z'n drieën wat te gaan doen. Ellen was die week bij de oncoloog geweest voor controle en had fantastisch nieuws dus dat, het samenzijn en het lekkers zorgde voor een heerlijke ochtend. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten