Welkom op mijn blog

Ik ben Sandra, geboren in 1972 en moeder van Max (2003) verstandelijk gehandicapt en autistisch en Lieke (2005) ondeugend en lief, getrouwd met manlief Cristian sinds 2000. Mijn hobbies zijn kleding maken, quilten, taarten maken, koken, tuinieren en lezen, genoeg dus om daarover af en toe eens iets te vertellen
Ik vind het leuk dat je langskomt en zou het ook leuk vinden als je af en toe een berichtje achterlaat
.

maandag 14 april 2014

Glutenvrij

Sinds vorige week bezig met mijn intolerantie dieet. Ik moet zeggen het is af en toe flink puzzelen, maar het is niet verkeerd. Het scheelt dan natuurlijk ook wel dat ik het leuk vind om met eten bezig te zijn en daarin te zoeken naar alternatieven.

Zo was dit bijvoorbeeld een alternatief voor de lunch, een omelet van 2 eieren en die als wrap gebruikt en gevuld met veldsla, paprika, tomaten en gerookte makreel. Echt heel lekker.
Ook heb ik het brood al gebakken en dat smaakte ook niet verkeerd hoor.
Zaterdag had ik met vriendin Jolanda afgesproken om weer eens wat samen te doen, we zouden wat eten en wandelen. Maar ja wat gaan we eten was de vraag, ik zorgde voor een heerlijke soep al zeg ik het zelf (zoete aardappelsoep) en Jolanda had een super salade gemaakt van rauwe spinazie met avocado, eieren, bosui, tomaten, rauwe ham en zonnebloempitten.
Ik zeg, helemaal zo gek nog niet!
Daarna zijn we lekker gaan wandelen, alleen de tijd enigszins vergeten dus kwam het er op neer dat we echtgenoot Hans moesten bellen zodat die ons kon komen ophalen want ik moest Max weer halen van de zaterdagopvang. Tja als je plezier hebt, gaat de tijd sneller dan je denkt.

1 opmerking:

  1. De lunch was echt heerlijk en super gezond. Het was weer heel gezellig maar veel te kort.

    BeantwoordenVerwijderen