Welkom op mijn blog

Ik ben Sandra, geboren in 1972 en moeder van Max (2003) verstandelijk gehandicapt en autistisch en Lieke (2005) ondeugend en lief, getrouwd met manlief Cristian sinds 2000. Mijn hobbies zijn kleding maken, quilten, taarten maken, koken, tuinieren en lezen, genoeg dus om daarover af en toe eens iets te vertellen
Ik vind het leuk dat je langskomt en zou het ook leuk vinden als je af en toe een berichtje achterlaat
.

donderdag 3 april 2014

Bevertocht

Afgelopen zaterdag ben ik met Lieke en haar vriendin Febe naar de Merwelanden geweest om mee te doen aan een bevertocht. Via via was ik op deze tocht geattendeerd en het bleek echt heel leuk te zijn. Bij aanvang werden we in drie groepjes verdeeld en kregen we van de gids eerst uitleg over de bevers, hoe ze leven, hoe groot ze kunnen worden, over de burcht
Beverburcht
Na deze uitleg stonden er vuurkorven klaar en takken zodat de kinderen marshmallows boven het vuur konden roosteren. Daarna gingen we met de fluisterboot het water op om te kijken of we de bevers ook echt in het wild konden zien. We hebben heel veel sporen en burchten gezien, maar helaas geen echte bevers, misschien toch niet stil genoeg geweest. Op de boot kregen we nog een mok warme chocolade melk met een beverkoek dus de meiden kwamen aan zoetigheid niets te kort die dag.
De meiden hebben het echt heel leuk gehad en ook ik heb genoten.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten