Welkom op mijn blog

Ik ben Sandra, geboren in 1972 en moeder van Max (2003) verstandelijk gehandicapt en autistisch en Lieke (2005) ondeugend en lief, getrouwd met manlief Cristian sinds 2000. Mijn hobbies zijn kleding maken, quilten, taarten maken, koken, tuinieren en lezen, genoeg dus om daarover af en toe eens iets te vertellen
Ik vind het leuk dat je langskomt en zou het ook leuk vinden als je af en toe een berichtje achterlaat
.

vrijdag 29 juni 2012

Druk, druk, druk

Zo, die laatste weken van school hakken er behoorlijk in hoor. Wat een drukte allemaal.Bij Lieke staat alles in het teken van de musical. Als afscheid van groep 2, gaan ze een musical opvoeren voor de ouders, maar ook voor de kinderen van groep 1. Maandag is de uitvoering en nu had ik bedacht dat het wel leuk is om voor iedereen (zijn er maar 40!) een dvd te maken. Mijn schoonvader gaat filmen, Cristian gaat 's avonds monteren en ik, zei de gek, mag dan die 40 kopieën maken. Nou ja het is wel een leuk aandenken voor later moet ik maar denken. Vanmorgen was ik in de klas, samen met een andere moeder om de ramen schoon te maken en maandagavond komt er een ploeg moeders de rest van de klas schoonmaken. Moet ik zelf nog wel van het weekend wat speelgoed schoonmaken.
Bij Max was er vandaag voor alle ouders/verzorgers in de klas een high tea. We "moesten" allemaal wat maken en ik had deze quiche gemaakt. Vergeten foto van te maken, want snel even tussen de middag gemaakt en toen alweer op weg naar school, maar hij zag er zo ongeveer hetzelfde uit en smaakte heerlijk nog lauw. Max is een echte smulpaap, dus die heeft zo'n beetje alles geproefd en gegeten. Toch zie je bij andere kinderen uit zijn klas soms de aarzeling omdat het anders is dan anders. Volgende week heeft Max nog een feestdag en daar moet ik dan nog een pak pannenkoeken voor bakken. Haha zo gaan we lekker door. Nou ja het is voor een goed doel hè en ik doe het graag hoor.
Zou ik wel bijna vergeten dat we over een week al op vakantie gaan. Hellup .... wat moeten we meenemen en wat niet en wordt het dan nu eindelijk mooi weer of gaan de wintertruien  mee, ik weet het nog niet. Misschien als ik van het weekend een rustig moment heb, zal ik me daar eens over buigen.
De laatste tijd ben ik actief op marktplaats en heb een aantal spullen (speelgoed en kleding) te koop gezet. Ik heb al aardig wat verkocht en van de opbrengst ben ik vorige week zondag met vriendin Ellen wezen high tea-en in Villa Augustus te Dordrecht. Heerlijk was het, super druk en door het slechte weer zat iedereen binnen dus veel lawaai en we hadden elkaar (te) lang niet gezien en dus heel wat bij te kletsen, maar het was toppie. De opbrengst was nog niet op en dus heb ik voor mezelf 2 tijdschriften gekocht. Eén met lekkere light recepten (van de week al 2 proberen) en de quilt & zo. Er staat een patroon in waar ik verliefd op ben geworden, dus wie weet ga ik die eens maken, als ik wat meer tijd heb .....

1 opmerking:

  1. Ja, zo op het laatst kun je behoorlijk op je tenen gaan lopen om het allemaal rond te krijgen. Rustig, anders breekt het lijntje ;-). Villa Augustus ben ik ook pas geweest met onze haak-inn van de kerk. Wat is het leuk daar!

    BeantwoordenVerwijderen