Welkom op mijn blog

Ik ben Sandra, geboren in 1972 en moeder van Max (2003) verstandelijk gehandicapt en autistisch en Lieke (2005) ondeugend en lief, getrouwd met manlief Cristian sinds 2000. Mijn hobbies zijn kleding maken, quilten, taarten maken, koken, tuinieren en lezen, genoeg dus om daarover af en toe eens iets te vertellen
Ik vind het leuk dat je langskomt en zou het ook leuk vinden als je af en toe een berichtje achterlaat
.

maandag 3 oktober 2011

Max

Afgelopen vrijdag had Max een studie vrije dag van school. 's Ochtends stond er een afspraak bij de tandarts gepland dus dat kwam helemaal niet verkeerd uit. Max is erg bang voor de tandarts en daarom zitten we voor hem bij een speciale tandarts. Nu is het alleen nog maar laten kijken en dat kijken gaat steeds beter. De rest van de dag waren Max en ik samen, erg gezellig. Tussen de middag naar de school van Lieke met de tandemfiets om Lieke op te halen voor de boeterham, maar Lieke wilde bij een klasgenootje eten en dat begreep Max niet. Even wachten op Lieke zei hij dan. Waar is Lieke nou? Tja moeilijk uitleggen aan een kind met autisme dat Lieke toch iets anders ging doen. Uiteindelijk is het natuurlijk wel goed gekomen, maar dat zijn dan soms van die kleine dingen waar je tegenaan loopt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten