Welkom op mijn blog

Ik ben Sandra, geboren in 1972 en moeder van Max (2003) verstandelijk gehandicapt en autistisch en Lieke (2005) ondeugend en lief, getrouwd met manlief Cristian sinds 2000. Mijn hobbies zijn kleding maken, quilten, taarten maken, koken, tuinieren en lezen, genoeg dus om daarover af en toe eens iets te vertellen
Ik vind het leuk dat je langskomt en zou het ook leuk vinden als je af en toe een berichtje achterlaat
.

maandag 24 oktober 2011

Alblasbos













Voor Lieke haar kinderfeestje wil ik graag thema herfst aanhouden en wil ik met de kinderen naar het bos. Tja welk bos gaan we dan. Mijn zus kwam op het idee om naar het Alblasbos te gaan, lekker dicht bij. Wij waren er nog nooit geweest, dus dat wilde ik dan eerst met eigen ogen bekijken. Gisteren een ideale dag om naar het bos te gaan. Zo dachten er natuurlijk meer mensen over :-)
Het was heel leuk en de kinderen, Max, Lieke en Rhodé, hebben zich prima vermaakt. Er waren ook heel veel honden in het bos en nadat netjes was gevraagd of er geaaid mocht worden, hadden de meiden super veel plezier ermee. Max vond het ook leuk, maar wel een beetje spannend al die honden. Toen we thuis kwamen zei Max, dat het leuk was geweest, een mooi compliment.

1 opmerking:

  1. Mooie foto's. Wij hebben er een paar jaar geleden Glenn zijn kinderfeestje gehouden. Ze hebben toen geleerd met een kompas te werken en er pannenkoeken gegeten, was heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen