Welkom op mijn blog

Ik ben Sandra, geboren in 1972 en moeder van Max (2003) verstandelijk gehandicapt en autistisch en Lieke (2005) ondeugend en lief, getrouwd met manlief Cristian sinds 2000. Mijn hobbies zijn kleding maken, quilten, taarten maken, koken, tuinieren en lezen, genoeg dus om daarover af en toe eens iets te vertellen
Ik vind het leuk dat je langskomt en zou het ook leuk vinden als je af en toe een berichtje achterlaat
.

dinsdag 31 januari 2012

Verjaardag

Vandaag maak ik even tijd om jullie te vertellen over Max zijn verjaardag. Vrijdag was het natuurlijk op school en in eerste instantie wilde hij helemaal niet naar school omdat hij jarig was en dus een feestje verwachtte, maar uiteindelijk toch in de bus gegaan. Volgend jaar moeten we daar beter over nadenken, want ja voor Max betekent jarig=feest=kado=thuis zijn. Weer wat geleerd.
Op school kwam ik en toen was de klas nog lekker aan het buitenspelen, maar toen Max mij zag wilde hij naar huis, gelukkig ook dat weten om te draaien en toen naar binnen om feest in de klas te vieren. De speciale verjaardagstaart kwam op tafel en er werden 9 kaarsjes aangestoken. Liedjes gezongen, kaarsjes uitgeblazen, kado uitpakken en toen, eindelijk, cakejes eten. Was heel gezellig.

Zondag dus thuis het feest gevierd. Ook hier even verwarring voor Max, want hij had al kadootjes gehad dus wilde niet uitpakken, maar uiteindelijk zijn alle kadootjes uitgepakt. Hij is super verwend met playmobile, ministeck, nieuwe kaplaarsen, constructieblokken, miniloco, puzzels, boekje, warme trui, pyjama, strijkkralen, rugzak en t-shirt van mario. Maar wat Max vooral erg leuk en lekker vond was, taart eten! Hij heeft alles geproefd en bij oma ook nog extra hapjes gebedeld. Nou ja je bent maar 1x per jaar jarig toch? En het is wel leuk voor de bakker ;-)
En nu is het feest weer voorbij en zijn de slingers snel weer opgeruimd zodat het voor Max ook duidelijk is, op naar zijn 10de verjaardag!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten