Welkom op mijn blog

Ik ben Sandra, geboren in 1972 en moeder van Max (2003) verstandelijk gehandicapt en autistisch en Lieke (2005) ondeugend en lief, getrouwd met manlief Cristian sinds 2000. Mijn hobbies zijn kleding maken, quilten, taarten maken, koken, tuinieren en lezen, genoeg dus om daarover af en toe eens iets te vertellen
Ik vind het leuk dat je langskomt en zou het ook leuk vinden als je af en toe een berichtje achterlaat
.

zondag 15 januari 2012

Te koop

Ja hoor ik ga weer eens een poging wagen om via marktplaats iets te verkopen. Ik heb eigenlijk nog niet vaak geluk gehad, maar de aanhouder wint zullen we maar zeggen. Deze keer gaat het om de keuken van Lieke haar kamer. Ze heeft er met veel plezier mee gespeeld, maar nu raakt hij een beetje in de vergetelheid en dat is zonde. Tijd voor een nieuw huis.

1 opmerking:

  1. Ik heb er geen gegadigden meer voor, maar ik vind hem super leuk. Succes met de verkoop.

    BeantwoordenVerwijderen