Welkom op mijn blog

Ik ben Sandra, geboren in 1972 en moeder van Max (2003) verstandelijk gehandicapt en autistisch en Lieke (2005) ondeugend en lief, getrouwd met manlief Cristian sinds 2000. Mijn hobbies zijn kleding maken, quilten, taarten maken, koken, tuinieren en lezen, genoeg dus om daarover af en toe eens iets te vertellen
Ik vind het leuk dat je langskomt en zou het ook leuk vinden als je af en toe een berichtje achterlaat
.

vrijdag 16 december 2011

Winterfair

Vanavond is er op de school van Max een winterfair. Komt allen als u nog niets te doen heeft, want er zijn leuke dingen te zien en te koop, lekkere dingen te koop om te eten (hamburgers, poffertjes enz.), het theehuis is open voor publiek en alles komt natuurlijk ten goede aan de school. De tijd is ietwat lastig vanaf 17.30 tot 20.00 uur, maar we houden alles binnen dus voor de regen en de kou hoeft u niet thuis te blijven. Ook een leuke bijkomstigheid is een taarten wedstrijd. Iedereen kon meedoen en de inzendingen worden door een jury van de vso (voortgezet onderwijs) leerlingen beoordeeld op smaak en uiterlijk. Deze uitdaging kon ik natuurlijk niet aan mij voorbij laten gaan en vanmorgen mijn mini taartje ingeleverd (had niet zoveel tijd met alle zieken hier thuis, dus heb gezegd wie het kleine niet eert is het grote niet ....) en nu maar hopen dat de competitie niet te groot is :-). Ook de bezoekers mogen vanavond een stukje taart kopen en beoordelen.
Vanavond ben ik ook van de partij om mee te helpen en ben benieuwd hoeveel gezellige mensen er op af komen.
Helaas niet gewonnen die eer ging naar een super lekkere chocolade taart, maar er is veel geld opgehaald voor de school en daar ging het om!

1 opmerking:

  1. ik vind je taartje super leuk. Fijn dat de actie een succes was. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen