Welkom op mijn blog

Ik ben Sandra, geboren in 1972 en moeder van Max (2003) verstandelijk gehandicapt en autistisch en Lieke (2005) ondeugend en lief, getrouwd met manlief Cristian sinds 2000. Mijn hobbies zijn kleding maken, quilten, taarten maken, koken, tuinieren en lezen, genoeg dus om daarover af en toe eens iets te vertellen
Ik vind het leuk dat je langskomt en zou het ook leuk vinden als je af en toe een berichtje achterlaat
.

vrijdag 9 december 2011

December


Tja en toen was de decembermaand er eerder dan ik had verwacht :-). Nee hoor ik was zoals gebruikelijk gewoon te laat begonnen met het laatste quiltje voor mijn huisje. Ik vond het weer een leuk patroontje en heb expres geen kerststofje langs de rand gedaan omdat ik dat niet nodig vond (en ik de kerststofjes ook niet kon vinden :-)) Sinds 3 december hangt het nieuwe quiltje al in het huisje dus het valt nog mee.

3 opmerkingen:

  1. Zo goed bezig jij. Ziet er weer leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo heb je ze toch maar mooi gemaakt! Leuk hoor. Beterschap met Max, dat had ik door de verjaardagsdrukte gemist. Hoop dat ie snel weer is opgeknapt. Fijn weekend verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk Sandra!
    En met dat blauw kan hij mooi heel de maand hangen en is het niet per se een kerstquiltje.

    Groetjes,

    Ellen
    http://elliesquiltplace.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen