Welkom op mijn blog

Ik ben Sandra, geboren in 1972 en moeder van Max (2003) verstandelijk gehandicapt en autistisch en Lieke (2005) ondeugend en lief, getrouwd met manlief Cristian sinds 2000. Mijn hobbies zijn kleding maken, quilten, taarten maken, koken, tuinieren en lezen, genoeg dus om daarover af en toe eens iets te vertellen
Ik vind het leuk dat je langskomt en zou het ook leuk vinden als je af en toe een berichtje achterlaat
.

zondag 8 juni 2014

Nieuw thema


Vorige week woensdag was het weer de laatste van de maand en dat betekent, bee avond van de quiltvereniging. Meteen ook de laatste voor de grote vakantie. Dit is voor veel leden een teken om op die ochtend of middag extra boeken te lenen van onze eigen bibliotheek want je mag ze nu in plaats van 1 maand, 3 maanden houden! Ik heb het niet gedaan want ik was veel te druk aan het kletsen met vriendin Jolanda :-)
Op deze dag werd ook het thema bekend gemaakt voor de nieuwe tentoonstelling. Hè, nieuwe tentoonstelling in oktober was er toch al één? Ja dat klopt en over 4 jaar is de volgende, maar het maken van quilts vergt tijd en dus hebben we nu de tijd om daarvoor nieuwe quilts te maken. Het thema is HOLLAND. In mijn hoofd al aan het nadenken, maar ik kom nog niet verder dan de geijkte dingen, wat op zich ook wel leuk kan zijn natuurlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten