Welkom op mijn blog

Ik ben Sandra, geboren in 1972 en moeder van Max (2003) verstandelijk gehandicapt en autistisch en Lieke (2005) ondeugend en lief, getrouwd met manlief Cristian sinds 2000. Mijn hobbies zijn kleding maken, quilten, taarten maken, koken, tuinieren en lezen, genoeg dus om daarover af en toe eens iets te vertellen
Ik vind het leuk dat je langskomt en zou het ook leuk vinden als je af en toe een berichtje achterlaat
.

donderdag 1 november 2012

Sponsorloop

Schiet mij te binnen dat ik helemaal vergeten ben te vertellen over de sponsorloop bij Max op school. Op donderdag 11 oktober was het zover. Alle kinderen van de Blijeburgschool hadden bij familie en vrienden geld opgehaald, daarvoor hoefde ze alleen nog maar 5 rondjes in het park te hollen/lopen om het geld ook echt binnen te halen. Max was zo enthousiast dat hij er nog een rondje bij liep of kwam dit nu omdat er 6 vakjes op zijn papiertje stonden waar hij voor ieder rondje een stempel kreeg :-)
Het was een super geweldige dag met mooi loop weer. In totaal heeft de school €2.000,-  opgehaald voor de Cliniclowns, hoe geweldig is dat!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten