Welkom op mijn blog

Ik ben Sandra, geboren in 1972 en moeder van Max (2003) verstandelijk gehandicapt en autistisch en Lieke (2005) ondeugend en lief, getrouwd met manlief Cristian sinds 2000. Mijn hobbies zijn kleding maken, quilten, taarten maken, koken, tuinieren en lezen, genoeg dus om daarover af en toe eens iets te vertellen
Ik vind het leuk dat je langskomt en zou het ook leuk vinden als je af en toe een berichtje achterlaat
.

vrijdag 23 november 2012

40 dagen

Vandaag alweer op dag 24 van 40 dagen zonder suiker. Ik moet eerlijk zeggen dat het mij erg goed afgaat. Het is zeker af en toe flink puzzelen, maar ik houd wel van die uitdaging. Vleeswaren op brood blijft erg moeilijk en ook wel vlees bij het avondeten, maar tot nu toe gaat het heel goed. Mensen vragen of ik ook nog afval, maar dat is voor mij niet belangrijk, als je het echt wilt weten, ben ik geloof ik 3 kilo kwijt en daar blijf ik op zitten. Om de paar dagen krijg ik van de cursus leesvoer en recepten en dat vind ik erg leerzaam en leuk. De voorlaatste keer kreeg ik allemaal recepten met lekkers zoals kruidkoek. Nu had ik voor Lieke haar verjaardag al suikervrij gebak gemaakt en dat was goed bevallen, dus die kruidkoek moet ik ook maar eens gaan proberen.
E-book 40 dagen zonder Suiker
Nu is Lieke sinds kort aan de homeopatische medicijnen i.v.m. haar constante oor ontstekingen en nu mag zij dus ook tijdelijk (2 maanden) geen suiker. Om het voor haar wat makkelijker te maken, blijf ik met haar meedoen, dus mijn 40 dagen worden verlengd met nog eens 42 dagen en wie weet nog wel langer want het bevalt heel goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten