Welkom op mijn blog

Ik ben Sandra, geboren in 1972 en moeder van Max (2003) verstandelijk gehandicapt en autistisch en Lieke (2005) ondeugend en lief, getrouwd met manlief Cristian sinds 2000. Mijn hobbies zijn kleding maken, quilten, taarten maken, koken, tuinieren en lezen, genoeg dus om daarover af en toe eens iets te vertellen
Ik vind het leuk dat je langskomt en zou het ook leuk vinden als je af en toe een berichtje achterlaat
.

vrijdag 7 december 2012

Dag Sinterklaasje, dag, dag .....

Vandaag 7 December, dus de Goedheiligman is echt weer helemaal weg. Ik vind het ieder jaar weer dubbel dit feest. Natuurlijk is het hartstikke leuk, maar de kinderen lijken ieder jaar wel drukker te worden van de spanning. Ook voor Max ging het dit jaar niet ongemerkt voorbij. Hij moest iedere dag een kruisje zetten op de schoen-zet kalender en op 5 December, de dag dat Sinterklaas op school kwam, stond hij, op zijn manier, te springen van opwinding. Dit jaar mocht ik bij Max op school foto's maken wat ik bijzonder leuk vond om te doen en mee te maken. Dat hield natuurlijk ook in dat ik er dit jaar bij Lieke niet bij kon zijn. Keuzes maken heet zoiets. Op diezelfde dag hadden we bij mijn schoonouders afgesproken om met elkaar ook Sinterklaas te vieren. Via het internet hadden schoonzus en ik een dvd besteld met de echte Sint die de kinderen ieder apart toesprak. Het was erg leuk. Daarna de zakken met kadootjes uitpakken, nou ja uitpakken, mijn zwager werd bijna aangevallen door de kinderen :-). Iedereen is ontzettend verwend en toen we thuis kwamen lagen er nog een aantal kadootjes op Max en Lieke te wachten, dus ja ik ben wel weer blij dat dit spektakel achter de rug is. Op naar de Kerst en dan .....Januari!!! Rust in huize Stieding :-)

1 opmerking: