Welkom op mijn blog

Ik ben Sandra, geboren in 1972 en moeder van Max (2003) verstandelijk gehandicapt en autistisch en Lieke (2005) ondeugend en lief, getrouwd met manlief Cristian sinds 2000. Mijn hobbies zijn kleding maken, quilten, taarten maken, koken, tuinieren en lezen, genoeg dus om daarover af en toe eens iets te vertellen
Ik vind het leuk dat je langskomt en zou het ook leuk vinden als je af en toe een berichtje achterlaat
.

maandag 14 mei 2012

Weekend

Zo hebben wij even een leuk weekend gehad. Zaterdag eerst vroeg op (3.00 uur!) om te werken en het laatste half uurtje kwam Lieke mij helpen, was echt heel leuk (Cristian was Max naar de zaterdag opvang brengen). Snel met haar naar huis, fiets pakken en op naar de atletiek baan waar de lenteloop voor de kinderen begon. Helaas waren er van Lieke haar klas niet veel kinderen, maar het was echt een heel leuk gebeuren zo. Om 10.00 uur mochten eerst de jongens van groep 1-2 en aansluitend de meisjes van groep 1-2. Lieke heeft het heel goed gedaan en is uiteindelijk 89ste geworden van de 300 deelnemers. Medaille gekregen, appeltje en pakje drinken en toen nog even gebleven want er kon geschminkt worden en dat wilde Lieke wel.

Daarna weer met papa naar huis (ik was al iets eerder gegaan om een pannetje soep te maken) en thuis lekker gegeten. Het werd een echte Lieke dag want daarna ben ik met Lieke naar de kermis geweest. Ze had van ons en van zichzelf geld meegenomen en dat was nog een hele klus om te bepalen wat ze wel en niet wilde doen en of dat ook kon van het geld :-). Ik moest in één attractie mee en die vond ze dus het leukst en dus zijn we 2x geweest. Van haar laatste geld nog een reuze gifblauwe lolly gekocht.
Thuis nog even in de relax stand voor de beeldbuis en toen was het tijd om Max op te halen en had ik de kinderen beloofd om naar de McDonalds te gaan. Een feest dus.
Zondag mocht ik uitslapen en werd ik wakker gemaakt door Max en Lieke. Beneden stond er een heerlijk ontbijtje te wachten en Max had 2 kadootjes geknutseld en Lieke ook. Lieke had haar kadootjes eerst nog verstopt dus die moest ik nog even zoeken. 


Nog even bij mijn schoonouders geweest, was erg gezellig en thuis omgekleed want op zondag loop ik hard. Gisteren ging het erg lekker en ik heb zowaar 10,5 kilometer hard gelopen, nou ja op 3 minuten wandelen na dan, ben echt super trots op mezelf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten