Welkom op mijn blog

Ik ben Sandra, geboren in 1972 en moeder van Max (2003) verstandelijk gehandicapt en autistisch en Lieke (2005) ondeugend en lief, getrouwd met manlief Cristian sinds 2000. Mijn hobbies zijn kleding maken, quilten, taarten maken, koken, tuinieren en lezen, genoeg dus om daarover af en toe eens iets te vertellen
Ik vind het leuk dat je langskomt en zou het ook leuk vinden als je af en toe een berichtje achterlaat
.

woensdag 9 mei 2012

Award


 
Tjonge is dat wat, heb ik een award gekregen. Ja, ja in blogland vliegen ze ook al rond en nu ben ik dus de gelukkige die er 1 heeft gekregen. Vriendin Jolanda van hexablue heeft hem aan mij toebedeeld omdat ik zulke leuke en lekkere dingen met haar deel zegt ze. Nu zit er wel een voorwaarde aan die award, lees je even met me mee:
The Liebster award (German for favourite/dearest) is to showcase bloggers with fewer than 200 followers.  Upon accepting the award the recipient must then pass it on to five more blogs of note. A way of introducing other bloggers to the blogs they enjoy." 


The acceptance conditions are :
1. Thank your award presenter on your blog and link back to him/her
2. Copy and paste the award to your blog
3. Present the Liebster Award to 5 blogs that you think deserve to be recognised.
4. Let them know by leaving a comment on their blog.
5. Have faith that your followers will spread the love too!


En dan heb ik dus een klein probleem, want ik heb geen 5 vaste blogadressen die ik bezoek, dus bij mij stopt de ketting dan. Hopelijk is er vast wel iemand die de award wel door heeft gegeven en gaat het gewoon door. Blijft dat ik me zeer vereerd voel met deze erkenning.

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd met je award. Altijd lastig om daar mee om te gaan (met het doorgeven). Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen