Welkom op mijn blog

Ik ben Sandra, geboren in 1972 en moeder van Max (2003) verstandelijk gehandicapt en autistisch en Lieke (2005) ondeugend en lief, getrouwd met manlief Cristian sinds 2000. Mijn hobbies zijn kleding maken, quilten, taarten maken, koken, tuinieren en lezen, genoeg dus om daarover af en toe eens iets te vertellen
Ik vind het leuk dat je langskomt en zou het ook leuk vinden als je af en toe een berichtje achterlaat
.

zondag 20 mei 2012

Alweer een week voorbij

wat gaat de tijd toch snel. Afgelopen week zijn Cristian en ik 2 nachten weg geweest. In December lag dit kado onder de kerstboom en nu hebben we het dus verzilverd. Helaas was de eerste dag (dinsdag) erg regenachtig, maar dat mocht de pret niet drukken. We zaten in een heerlijk hotel en werden super vriendelijk ontvangen. Bij de overnachtingen hoorden ook 2x een vier gangen diner die we ons lekker hebben laten smaken. Op woensdag zijn we naar Emmen gegaan. De dierentuin hebben we overgeslagen, maar we hebben wel gewinkeld, dit is eigenlijk niets voor ons, maar ben zowaar geslaagd voor nieuwe kleding. Daarna door naar het bos en een wandeling van 5 kilometer gemaakt, wat veel meer in ons straatje past. Zelfs na het diner ben ik nog een uurtje aan de wandel gegaan, want ja die extra calorieën inname moest wel enigszins gecompenseerd worden natuurlijk. Op donderdag was het alweer de laatste dag en zijn we richting huis doorgereden naar de tennisbaan. Is al zeker 1,5 jaar geleden dat ik op de baan stond maar het viel niet tegen. Natuurlijk mis ik nog een hoop ballen en vooral timing, maar ik had er veel lol in. De volgende dag niet meer, want ik had me daar een SPIERPIJN! Haha denk je met sporten en hardlopen je spieren te trainen, maar dan heb je toch weer andere nodig voor op de tennisbaan. Trouwens we hadden een partijtje gespeeld en Cristian heeft dik gewonnen met 6-3 / 6-2. Vrijdag moest Cristian weer werken, maar ik had nog een extra vrije dag gekregen van mijn ouders. Die heb ik besteed met boodschappen, huishoudelijke dingen maar ook lekker lummelen. 's Avonds heerlijk gegeten bij mijn ouders en toen de kinderen weer mee naar huis.
Zaterdag vroeg op om te werken en 's middags met de kinderen in en om het huis (Cristian speelde de een na laatste competitiedag). Met Lieke de voortuin onder handen genomen en wat denk je vandaag weer SPIERPIJN, dus nog meer andere spieren aan het werk gezet. Nou ja de tuin ziet er weer goed uit, kan nog wel wat plantjes gebruiken nu al het onkruid weer weg is.
Zo volgende week nog een week vakantie voor de kinderen, eens kijken hoe we die gaan doorbrengen met Lieke want Max gaat, op woensdag na, alle dagen naar de vakantie opvang, dus dat wordt weer kilometers maken met de auto.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten