Welkom op mijn blog

Ik ben Sandra, geboren in 1972 en moeder van Max (2003) verstandelijk gehandicapt en autistisch en Lieke (2005) ondeugend en lief, getrouwd met manlief Cristian sinds 2000. Mijn hobbies zijn kleding maken, quilten, taarten maken, koken, tuinieren en lezen, genoeg dus om daarover af en toe eens iets te vertellen
Ik vind het leuk dat je langskomt en zou het ook leuk vinden als je af en toe een berichtje achterlaat
.

donderdag 26 april 2012

Bee

Goh, wat gaat de tijd toch snel zeg, gisteren was het alweer de laatste woensdag van de maand en dus bee dag. In de ochtend was er een lezing van Anne Moonen, maar 's avonds was het een gewone bee. Aangezien ik nooit overdag ga heb ik de lezing gemist, maar vond het niet erg hoor alhoewel ik wel heb begrepen dat het erg mooi was.
Vorig weekend had ik thuis al mijn poot afdrukken afgemaakt dus die quilt kon ik thuis laten. Na de vakantie van mijn ouders gaan we de bies er aanzetten dus dat project is echt bijna klaar! Wat had ik dan meegenomen, nou het quiltje voor de buurvrouw. Het borduren heb ik gisteren afgekregen dus daar kan ik nu ook mee verder, mag ook wel want de baby is over 4 weken uitgerekend!
Sinds ik verteld heb dat ik wat moeite heb met contact maken op de bee gaat het al stukken beter, dus dat gaat echt helemaal goed komen en voel me er nu ook veel meer op mijn gemak.

2 opmerkingen:

  1. Fijn dat je je nu zoveel beter voelt! En je gaat dus lekker met je quiltje, ja die baby laat niet lang meer op zich wachten, dus succes met de steekjes! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sandra, ik zei toch dat het goed ging komen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen