Welkom op mijn blog

Ik ben Sandra, geboren in 1972 en moeder van Max (2003) verstandelijk gehandicapt en autistisch en Lieke (2005) ondeugend en lief, getrouwd met manlief Cristian sinds 2000. Mijn hobbies zijn kleding maken, quilten, taarten maken, koken, tuinieren en lezen, genoeg dus om daarover af en toe eens iets te vertellen
Ik vind het leuk dat je langskomt en zou het ook leuk vinden als je af en toe een berichtje achterlaat
.

woensdag 16 november 2011

HOERA!

Vandaag is Lieke alweer 6 jaar! Wat is de tijd toch hard gegaan. Het wordt een drukke dag vandaag, trakteren in de klas en meteen ook haar kinderfeestje vieren. Afgelopen zondag hebben we haar verjaardag al thuis gevierd natuurlijk, maar vandaag is echt de dag.
Goh, ik weet het nog goed hoor, 6 jaar geleden. Ik liep overtijd en was het zwanger zijn helemaal zat. Ik vroeg of ik niet ingeleid kon worden en dat gebeurde ook. Wij op dinsdag 15 november naar het ziekenhuis en er helemaal klaar voor. Nou Lieke duidelijk nog niet, want er gebeurde helemaal niets, ook niet na de tweede injectie. Ik moest wel in het ziekenhuis blijven en de volgende ochtend 8 uur was ik weer aan de beurt. Cristian kwam met Max nog even op visite, maar daarna was ik samen met mijn kamergenoot. We keken naar net 5, de vrouwendag was dat toen. Ik voelde me wel raar en kamergenoot stelde voor om een douche te nemen, heerlijk was dat. Toen het tijd was om te slapen werd ik naar een andere kamer gebracht omdat ik een beetje luidruchtig lag te kreunen . Op een gegeven moment vroeg de zuster, moeten we uw man niet bellen want anders is hij te laat (je gelooft het niet, maar ik had niets in de gaten, want ik was pas om 8.00 uur de volgende morgen aan de beurt!). Nou gelukkig was Cristian precies op tijd en binnen een half uurtje was Lieke geboren om 01.08 uur.




2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! Klinkt toch als een snelle bevalling al met al. Een fijne dag en een leuk feestje toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja ja waar blijft de tijd he.
    Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Lieke. Hopelijk heeft ze een leuk kinderfeestje gehad.

    BeantwoordenVerwijderen