Welkom op mijn blog

Ik ben Sandra, geboren in 1972 en moeder van Max (2003) verstandelijk gehandicapt en autistisch en Lieke (2005) ondeugend en lief, getrouwd met manlief Cristian sinds 2000. Mijn hobbies zijn kleding maken, quilten, taarten maken, koken, tuinieren en lezen, genoeg dus om daarover af en toe eens iets te vertellen
Ik vind het leuk dat je langskomt en zou het ook leuk vinden als je af en toe een berichtje achterlaat
.

donderdag 3 juli 2014

Vervolg desemcultuur

Zo enthousiast als ik was over mijn desem cultuur, zo teleurgesteld ben ik nu. Ik krijg hem maar niet aan de praat. Bij de tweede dag groeide hij goed, maar daarna is het helaas niet meer goed gekomen. Kwam er ook achter dat ik tarwemeel gebruikte in plaats van tarwebloem, misschien dat het dat is. Ik ga alles weggooien en volgende week vol goede moed opnieuw beginnen en anders vriendin Jolanda lief aankijken en bij haar een startersset aanvragen, maar eerst nog 1x zelf proberen.

2 opmerkingen:

  1. Jammer dat het niet gelukt is. Je mag altijd van mij hebben, wel vroeg genoeg van te voren aangeven zodat ik hem kan voeren. En ik kom hem met liefde brengen. Succes met je volgende poging

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat doe je met zo' n cultuur? Succes met de nieuwe. Gr pieta

    BeantwoordenVerwijderen