Welkom op mijn blog

Ik ben Sandra, geboren in 1972 en moeder van Max (2003) verstandelijk gehandicapt en autistisch en Lieke (2005) ondeugend en lief, getrouwd met manlief Cristian sinds 2000. Mijn hobbies zijn kleding maken, quilten, taarten maken, koken, tuinieren en lezen, genoeg dus om daarover af en toe eens iets te vertellen
Ik vind het leuk dat je langskomt en zou het ook leuk vinden als je af en toe een berichtje achterlaat
.

woensdag 25 september 2013

Bowiens quilt

Vandaag is een bijzondere dag want vandaag zijn en mijn moeder jarig en nichtje Bowien. Vandaag mag de quilt voor Bowien dan eindelijk onthuld worden. Ze viert zaterdag pas haar verjaardag, maar vandaag wordt toch al ons kado gegeven. Vorig jaar op de midweek van Texel zijn mijn moeder en ik aan deze quilt begonnen en thuis ermee verder gegaan. Ik moet eerlijk bekennen dat mijn moeder dit keer de meeste tijd aan de quilt heeft gewerkt en ze heeft hem zelfs doorgequilt! Voor mij alleen de taak om het label te maken en te bevestigen. Nu maar hopen dat hij jaren met veel plezier wordt gebruikt, want wij hebben er met veel plezier aan gewerkt.

Enne mams, van harte gefeliciteerd met je verjaardag hè, tot straks.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten