Welkom op mijn blog

Ik ben Sandra, geboren in 1972 en moeder van Max (2003) verstandelijk gehandicapt en autistisch en Lieke (2005) ondeugend en lief, getrouwd met manlief Cristian sinds 2000. Mijn hobbies zijn kleding maken, quilten, taarten maken, koken, tuinieren en lezen, genoeg dus om daarover af en toe eens iets te vertellen
Ik vind het leuk dat je langskomt en zou het ook leuk vinden als je af en toe een berichtje achterlaat
.

zondag 30 juni 2013

Quilten

Stom, stom. Had ik gisteren een heel verhaal gemaakt en ben ik iets heel belangrijks vergeten te vertellen. Mijn moeder en ik zijn flink opgeschoten met de quilt voor mijn nichtje. Afgelopen woensdag hadden we de gelegenheid om de quilt te sandwichen bij Mabel in Dordrecht. Wat is dat toch ontzettend vriendelijke van haar. Elke keer (dit doen we nu voor de derde keer bij haar) legt ze weer geduldig uit wat de te nemen stappen zijn. Blijkbaar hebben mijn moeder en ik er nog geen vaardigheid in, want het lijkt iedere keer weer nieuw. Het is uiteindelijk weer gelukt en we zijn erg blij met het resultaat. Mijn moeder gaat dit keer ook een poging wagen met het doorquilten, dus voor mij tijd om andere dingen op te pakken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten