Welkom op mijn blog

Ik ben Sandra, geboren in 1972 en moeder van Max (2003) verstandelijk gehandicapt en autistisch en Lieke (2005) ondeugend en lief, getrouwd met manlief Cristian sinds 2000. Mijn hobbies zijn kleding maken, quilten, taarten maken, koken, tuinieren en lezen, genoeg dus om daarover af en toe eens iets te vertellen
Ik vind het leuk dat je langskomt en zou het ook leuk vinden als je af en toe een berichtje achterlaat
.

woensdag 14 september 2011

Update vinger

Hoe is het nu met mijn vinger, hoor ik sommige mensen zich afvragen, goed gelukkig. Voor diegene die niet op de hoogte zijn, was een beetje dom geweest. Ondanks dat ik weet dat ik allergisch ben voor bruine pleisters had ik er toch één op mijn vinger geplakt, met ongelofelijke gevolgen .
Na 2 weken elke dag schoon verband ging het eindelijk de goede kant op en nu is mijn vinger weer helemaal genezen. Hij moet alleen nog een beetje bijkleuren, maar dat is een kwestie van tijd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten