Welkom op mijn blog

Ik ben Sandra, geboren in 1972 en moeder van Max (2003) verstandelijk gehandicapt en autistisch en Lieke (2005) ondeugend en lief, getrouwd met manlief Cristian sinds 2000. Mijn hobbies zijn kleding maken, quilten, taarten maken, koken, tuinieren en lezen, genoeg dus om daarover af en toe eens iets te vertellen
Ik vind het leuk dat je langskomt en zou het ook leuk vinden als je af en toe een berichtje achterlaat
.

vrijdag 1 maart 2013

Vakantie

Zo daar ben ik dan weer eens met een verhaal. Sommige van jullie zullen wel denken, wat is daar aan de hand, maar het is gewoon erg druk geweest in huize Stieding. Nou ja druk, een zieke dochter vooral en ook met de studie van mijzelf.
Deze week was het vakantie van school en zoals gebruikelijk ging Max naar de vakantie opvang. Het toeval wil, dat hij in dezelfde plaats op de vakantie opvang zit als vriendin Jolanda woont. Dit moest een mooie combi worden, alleen nog een dag uitkiezen. Vandaag kwam ons het beste uit. We zouden dus een hele dag samen hebben en wat dan te doen, behalve lekker kletsen en veel thee drinken .... nou iets maken! Jolanda had een geweldig patroon gevonden voor een mok-tas. Zo gezegd zo gedaan, spullen meegenomen en wat lekkers want we zouden een high tea thuis doen. Jolanda had zich flink uitgesloofd in de keuken en ook al een voorbeeld gemaakt van de mok-tas, ze zou zo een workshop kunnen gaan geven!
Wat was het geweldig leuk om samen te zijn en creatief bezig te zijn ook, gaf ons meteen inspiratie om dit in de toekomst nog eens te doen met misschien een uitbreiding. Het resultaat vinden wij erg leuk geworden, moet hem nog even afmaken met een koordje en knoop, maar dan kan de mok-tas in gebruik genomen worden.

 Voor Jolanda had ik ook nog een doosje met mijn zelfgemaakte truffels meegenomen.
Max was ook zeer creatief bezig geweest op de vakantie opvang. Een mooi schilderij met plastic lepels en een hoofd, waar op den duur haar op gaat groeien, ben benieuwd.


1 opmerking:

  1. Veel gezelligheid, leuke steekjes en prachtige creaties van Max! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen