Welkom op mijn blog

Ik ben Sandra, geboren in 1972 en moeder van Max (2003) verstandelijk gehandicapt en autistisch en Lieke (2005) ondeugend en lief, getrouwd met manlief Cristian sinds 2000. Mijn hobbies zijn kleding maken, quilten, taarten maken, koken, tuinieren en lezen, genoeg dus om daarover af en toe eens iets te vertellen
Ik vind het leuk dat je langskomt en zou het ook leuk vinden als je af en toe een berichtje achterlaat
.

dinsdag 7 augustus 2012

Pleister

In onze laatste vakantie week stond nog een afspraak gepland voor controle voor de oogarts met Max. Ze wilde graag controleren of de bril goed is. Nu blijkt dat Max met zijn linkeroog stukken minder ziet. De dokter twijfelt nu aan een lui oog en om dat uit te sluiten heeft ze voor 3 maanden oog pleisters voorgeschreven die we 4 uur per dag op zijn rechteroog moeten plakken. De eerste dag was rampzalig, maar nu we 2 weken verder zijn gaat het eigenlijk heel goed, alleen het afhalen van de pleisters is soms wat pijnlijk. Mijn zus zei toen ze het hoorde, ach die jongen blijft ook niets bespaard hè en zo is het, maar hij houdt zich toch maar staande in dit alles!

2 opmerkingen:

  1. Ik geef je zus groot gelijk, dat kwam bij mij ook naar boven. Als het nu maar helpt dan is het leed niet voor niks geweest. Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé Max je lijkt wel een piraat! Wat een gave pleisters heb jij, mijn nichtje had altijd gewone, deze zijn wel gaaf hoor! Succes met je oog en je mooie bril!
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen