Welkom op mijn blog

Ik ben Sandra, geboren in 1972 en moeder van Max (2003) verstandelijk gehandicapt en autistisch en Lieke (2005) ondeugend en lief, getrouwd met manlief Cristian sinds 2000. Mijn hobbies zijn kleding maken, quilten, taarten maken, koken, tuinieren en lezen, genoeg dus om daarover af en toe eens iets te vertellen
Ik vind het leuk dat je langskomt en zou het ook leuk vinden als je af en toe een berichtje achterlaat
.

zaterdag 28 juli 2012

Weer thuis

We zijn weer thuis! De vakantie is weer voorbij, Cristian mag maandag weer aan de slag. De vakantie is voorbij gevlogen. De eerste 2 weken zijn we in BelgiĆ« geweest op een mooi park en de laatste week waren we lekker thuis. Helaas hadden we de eerste 2 weken niet geweldig weer, net als zo velen met ons, maar de kinderen hebben genoten van de vakantie en dus wij ook. Ik zal de komende dagen wat verhalen met bijbehorende foto's laten zien.

1 opmerking:

  1. Welkom weer in blogland. Wij hebben dezelfde buien gehad, maar ook bij ons hebben de kinderen zich best vermaakt. We zullen het er mee moeten doen, toch. De quilt voor Ivar is prachtig geworden! Fijn weekend verder.

    BeantwoordenVerwijderen