Welkom op mijn blog

Ik ben Sandra, geboren in 1972 en moeder van Max (2003) verstandelijk gehandicapt en autistisch en Lieke (2005) ondeugend en lief, getrouwd met manlief Cristian sinds 2000. Mijn hobbies zijn kleding maken, quilten, taarten maken, koken, tuinieren en lezen, genoeg dus om daarover af en toe eens iets te vertellen
Ik vind het leuk dat je langskomt en zou het ook leuk vinden als je af en toe een berichtje achterlaat
.

dinsdag 8 juli 2014

Verjaardag

Vandaag hebben we de verjaardag van de juf van Lieke gevierd. Het weer zat ons niet mee, zouden we eigenlijk lekker gaan ravotten in de speeltuin, nu moesten we helaas binnen blijven. Dat mocht de pret natuurlijk niet drukken en je kon aan de kinderen merken dat de zenuwen er goed in zaten. Bij een verjaardag horen cadeaus natuurlijk. Samen met alle kinderen heb ik een recepten kalender voor de juf gemaakt. Zij is namelijk dol op koken en dus leek het mij wel leuk om haar via deze kalender aan wat nieuwe lekkere recepten te komen.
 Maar als je in de keuken staat kun je vies worden en ook daar had ik aan gedacht, een keukenschort met daarop masterchef. Daarnaast had ik nog een tijdschrift en een bon van bol.com gekocht. Als klapper op de vuurpijl had ik samen met een andere moeder een heerlijke taart gebakken, nou ja samen, ik had de taart gebakken en Reina heeft de decoratie gedaan en ik vind dat echt geweldig knap, helemaal in stijl ook van de rest van de cadeaus.


De juf was er onderste boven van en de kinderen waren ook dol enthousiast 

 Daarna hebben we nog allerlei spelletjes gedaan, aardbeien happen in een teil met water, koekhappen, spijkerpoepen, ezeltje prik, cakejes versieren. De ochtend is voorbij gevlogen en zowel de kinderen als de juf hebben een top ochtend gehad.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten